ja i Ernest Hemingway

ja i Ernest Hemingway
leni rip

środa, 27 października 2010

welcome haters!!!

A jednak. Czekałem na to z niecierpliwością . Znaleźli sie i tacy. Nie dziwie się bo to cała polska mentalność i w śród skaterów i w śród zwykłych ludzi. Z pośród paru komentarzy bardzo pozytywnych otrzymałem typowe najazdy internetowych pokemonów których to posty znajdziecie na każdym portalu i blogu związanym z deskorolką , którzy to wola spędzać godziny  , tasując się przed kompem, zamiast pójść na deskę albo zrobić coś konstruktywnego.Co najśmieszniejsze własnie te osoby zarzucają mi że nic nie robię oprócz  hejtowania wszystkiego do okoła. Otórz sprostowanie dal ciemniaków. Blog ten powstał z myślą o moich przyjacielach z różnych zakątków Polski, z którymi nie mam na codzień sposobności rozmawiać, oraz dla tych co tak jak ja chcą coś innego dla deskorolki polskiej i podzielaja moje poglądy na ten temat. Więc jeżeli cości się nie podobato nie wchodź drugi raz i nie spószczaj się na pisaniu bezpodstawnych komentów. Jeszcze na temat polskich skate haterów..... co jak co ale osobie takiej jak ja, która stworzyła ze swoja ekipa prawie że legendarne skateparki jak buc czy lenin, i na dzien dzisiejszy prowadząca stowarzyszenie dzięki któremy udało się stworzyć pierwszy kryty skatepark w brzegu zarzyca się nic nie robienie i hejtowanie wszystkiego , to jebnij sie zdrowo w łeb przygłupie ...hahaha. Brzmi to jak bym sie tłumaczył a nawet może i sie tłumacze , bo lubie . A i apropos burna to też fajnie ze mi jedziecie , ale jak was tam nie było to jak możecie cokolwiek na ten temat mówić , po drugie to miał a byc przestroga dla skatów żeby nie pakowali się w takie gówno jak ja to zrobiłem. nawet pisałem że jest mi wstyd. Jezeli Macie problemy z czytaniem tekstu ze zrozumieniem , oraz wyciąganiem wniosków z przeczytanego tekstu , to proszę winić nauczycielkę z podstawówki a nie mnie. Jeszcze raz dziekuję za wszyskie posty i namawiam do przeglądania bloga czasem może coś z tej całej motaniny słow dotrze może nie , nieważne . Do prawdziwych zawsze dotrze i przebiją 5.
                                                                                                               AVE LOCALS!!!!

5 komentarzy:

  1. jako osoba do ktorej zaadresowany jest ten post musze sie wypowiedziec:
    jako twoj kolega z innego zakatku polski chcialem z toba podyskutowac na tematy zawarte w twoich wypowiedziach, nie sa one wcale tak jasne jak ci sie wydaje wiec chialem o tym pogadac. ty natomiast zamiast podjac rozmowe zaczoles jakas dziwna przepychanke i postawiles mnie odrazu w pozycji twojego wroga. strasznie mnie to smieszy i troche martwi bo przeciez jestesmy kolegami! jesli nie umiesz rozmawiac a potrafisz tylko walic swoje racje no to trudno, masz racje nie bede tu wiecej zagladal i ide se zwalic konia na youjizz.com bo lubie:) pozdrawiam i tak poniewarz cie bardzo lubie a na tematy deskorolkowe moze nam sie uda podyskutowac przy piwku po desce

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwne ze odbierasz to jak post do ciebie. może po cześci . niektorych postów nie opublikowałem i głównie o te mi chodziło. a w ogole to jebać skatów!!!! POZDRO

    OdpowiedzUsuń
  3. a no chyba ze nie publikowales:) jebac skejtow!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. IDOH8.com polecam

    OdpowiedzUsuń