ja i Ernest Hemingway

ja i Ernest Hemingway
leni rip

poniedziałek, 18 października 2010

mój syf za głowy

Tak sobie czasem siedze i myśle co się dziej z polska deskorolka . Gdzie kurwa jest ta prawdziwa droga . Ja jej nie dostrzegam ... co dopiero dzieciaki które niczego nie świadome przyjmuja jako pewnik jedna ze stron . Co tu kurwa jest wyznacznikiem : czy frakcja trzymająca szcelna gardę nie wpuszcajaca nikogo z zewnątrz, tasująca sie we własnej grupie i poklepująca się po pupach na łamach Bravoskate magazynu, czy druga strona będąca niejako w jej opozycji obrzucająca wszystko frytkami  , niejako utożsamiająca  sie z ta niby lepsza drogą , będąca jeszcze bardziej zakłamana niż ta wcześniejsza. Wydając swój mag...ness na skatów albo lepiej ,,less''  z tak niewyraźnym przekazem że nawet Lem w swoich najcięższych wywodach to banał.  Co to wszystko jest?????  Ja w to wszystko nie wieże i ty też tego nie rób. Albo jak chcesz. Wiem jedno   i wydaje mi się to śmieszne. Jeżeli ktoś woli na pół gazety rozpisywać się na temat jakiejs premiery zjebanego filmu który nic nie wnosi do deskorolki , to jestem w ,,Szoku Maks'', zamiast znaleźć ludzi krórzy naprawdę coś robią dla deskorolki , to mnie to dziwi. AAAA tak na marginesie zastanawiam się kiedy w prasie o zabytkowych autach, zamiast jakiejś wyjebanej furki będzie roznegliżowany skater trzymający między jajami tłumik od Forda Mustanga z 60", bo w odwrotna stronę już było.Czekam na to z niecierpliwością. Jeżeli ktoś znajdzie cos takiego to prosze podesłać zdjęcie szabanowi .  Wracając do puenty to nie chce juz mi sie na to wszystko patrzeć.    Żal pln.
Jeżeli czytasz to i jesteś na tak to weź dupe zrób coś z sobą, działaj lokalnie , nie patrz na to co pisza w necie i gazetach , bądź ponad tym pokaz że się da.
                                                                                                            AVE LOCALS!!!!!!

4 komentarze:

  1. a co z czysta zabawa na deskorolce i braniem wszystkiego na durzy dystans?

    OdpowiedzUsuń
  2. co do czystej zabawy deskorolkowej bez brania na poważnie , zapraszam -post 14 sierpień 2010

    OdpowiedzUsuń
  3. bądź ponad tym pokaż że się da ! proste AVE LOCALS !

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje, ze byles dla mnie tak laskawy, ze wybrales chociaz Mustanga '60:) ladne auto.
    Matylda

    OdpowiedzUsuń